måndag 6 april 2009

Go kväll!

Okej. då ska vi sammanfatta dagen! Jag har ju varit ledig och tanken var ju då att jag skulle städa som fan här hemma. Samt åka och handla 100kg godis osv, Men jag har inte gjort något av de! :) Jag har faktiskt inte haft lust. Tycker att det är skit trist att städa och det är alltid jag som gör det här hemma! Så nej. nu får Arne göra det i morgon kväll eller när han nu tycker att han har tid till det. Det ska hur som helst vara städat innan vi åker till skåne. Så de så!
Istället för att göra det som jag egentligen skulle göra så har jag inte gjort något alls! Absolut inget alls mer än att umgåtts med Hugo. Och de har varit skönt. Fast de är inte kul att inte göra något. Så då är det ju tur att jag ska jobba nu både tisdag & onsdag. Och sen far vi till skåne!
Nej, Nu ska jag göra nått annat (typ inget alls). hörs imorron kanske! adiooosas!

Inga kommentarer: