torsdag 23 april 2009

Bodycombat + försmå shorts?

Tja! Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar! :) Idag blir det Lammfärsbiffar med kroketts och barnäsås! Gott! Klockan 18.30 ska jag och Martina träna Bodycombat! Vettikatten vad de är för något, Men enligt Martina skulle det vara super jobbigt och man skulle svettats som en gris! Så det låter väl kanon ? :)
Skulle ju hämta ut mina nya tränings-brallor idag som "kommit" med posten! men ACK, tjejen i tjollen sa att de hade 1 försenad leverans idag (som kommer imorogon istället) Och så klart vart just mitt paket med i den leveransen! hm. Jag som hoppats att kunna bodykomba runt i nya fräscha bralls idag. Men men , livet är hårt i bland! Så nu istället får jag använda mina junior-storlek-innebandy-pytte-små-shorts ! :) Hoppas man inte ska böja sig framåt på träningen ikväll för då tror jag mina short har sjungt sin sista refräng faktiskt! :)
Det blir lite spännande det här faktiskt! :) Nu ska jag äta, men jag uppdaterar er sen om shortsen ;) so long suckers!

Inga kommentarer: