söndag 12 april 2009

tack tack tack

Just nu så sitter jag på Mammi & Pappi´s balkong. Det är så sjukt mysigt! Vi kom ner till Landskrona i onsdagskväll, och ska åka hem imorgon. Känns ganska trist , jag vill inte hem imorgon! Jag hade gärna stannat några dagar till. Det är såå kul och skönt att vara här nere. 1sak har jag iaf kommit på. jag SKA göra ALLT jag bara kan för att kunna åka ner under Landskrona Karnevalen isommar. Jag missade den förra & förr-förra året. Men detta året ska jag minsan ner. Denna helgen har varit såå rolig så de inte äns går att beskriva, jätte roligt att träffa min släkt och mina gammla kompisar. Och ett stort TACK till farbror Anders som är jordens bästaste. Är såå glada och tacksamma för du ville laga med våran bil! jätte bussigt! Du är bäst! Och pappi som också hjälpte till såklart! Vad skulle vi gjort utan er?


Igår åkte jag & Arne ut med hugos till lille olas. :) här kommer lite bilder (så kan ni själv tänka hur mysigt och fantastiskt de är här nere i lilla Landskrona)







2 kommentarer:

Tezz sa...

tack tack tack för i fredags och lördags natt ;) Tycker också det är så otroligt kul när du är nere. Hade velat ha dig här flera veckor till!! Men att komma ner till karnevalen låter som en utmärkt ide, sen hörs vi vidare o bestämmer om när jag/vi ska komma upp!! Puss <3<3

Unknown sa...

Jag vill oxå ner på karnevalen :)