onsdag 22 april 2009

träning!

Hallojsan! Blev minsan ingen träning mitt på dagen idag :( För jag jobbade längre än vad jag skulle! Vilket var bra, för på fredag så är jag helt ledig! Så då fick jag lite mera timmar ändåså!:)
+ att Arne sände ett sms till mig imårse och fråga om inte vi skulle gå å träna tillsammmans ikväll. Och De passa ju brabra!:) Så då sa han att han lagar mat när han kommer hem, äter, vilar och sen åker till gymmet! :) Mitt mål med träning är att bara vara friskare och inte alls sjuk så ofta, bli större & gå upp i vikt! Jag är så liten och tanig- Vill inget hällre än att gå upp några kilo, typ 5kg till tror jag skulle vara perfekt! Så jag ska inte ge mig för än jag är 5kg tyngre än vad jag väger nu! :) bra va? fast jag vill ju inte se sådär skit biffig ut. de är äckligt, men de ska typ synas att det är muskler jag har och inte fett.
Imorgon blir det jobb och efter det ska jag förmodligen till fotvårds tanten! Imorgon är det garanterat sista gången jag går dit. :) ska bli skönt! och billigt att slippa gå dit:) Nepp nu ska jag leka lite med hugos. adioosaaas!:)

Inga kommentarer: