lördag 11 april 2009

Mys på maijs-balkong!


Hallå Hallå igen! Nu är vi hemma från farmor och farfar, och de var kul och trevligt. synd bara att jag är så himla himla trött idag! Igår så var jag med tez & maja hela dagen. Jag hade verkligen SÅ kul. Först va de tänkt att vi skulle sitta på uteserveringen och äta kina-buffen :) men fredagen räknades ju som en söndag så där blev vi lurade. Men inte gjorde de något, för vi handla med mat och tralla hem till majsan och satt på hennes mysiga balkong i solen och käka:) Sen far jag å tez vidare till centan. och shoppa lite :)

På kvällen skulle vi ha familjemiddag, så först var jag hemma å åt å sen skjutsa brorsan mig till maja igen, där satt vi nån timma och sen fick vi skjuts av majsans pojkvän Mentor till stan där vi skulle gratta Theresa som även fyllde år igår :) Men ack vad vi inte kände för att vara i stan, jag å tez drog sen hem till henne och vart där en stund:) sjuuuukt rolig kväll! går inte beskriva så kul jag hade.


Tez & Maija på balkongen



Tez. (schyssta glas va? jag tänkte sno dem :) hah,


Majs med en friterad räka:)

soooool :)

Inga kommentarer: