onsdag 8 juli 2009

baaah jag blir gaaalen!

Åh nu är det mindre än en timme kvar tills jag slutar! Och de ska bli så skönt. fast jag börjar redan klockan 08.00 imorgon så de blir att sova med en gång. Fy alltså ikväll har det ringt en dam som är helt jävla störd i huvudet! Hon var så sjukt otrevlig , alltså sjukt otrevlig, Man har fått höra mycket skit när man suttit här i växeln. men allt den tanten vräkte ur sig slår allt. ush alltså. Jag hade väldigt god lust att bara gå härifrån och aldrig sätta mig här mera!. Ska man behöva ta så mycket skit på sitt jobb? hon ringde säkert 30ggr på 20min och hon var sjukt otrevlig redan från första samtalet. Vist hon var säkert psykist sjuk eller nått. men ändå? Man borde kunna blockera nummer. Tack å lov slutatde hon ringa efter ett tag men ush vilken människa! usssh!

nej nu ska jag börja plocka undan alla mina saker . Hoppas nattpersonalen kommer lite tidigare så jag hinner med 21.02bussen! tjinG!

Inga kommentarer: