fredag 31 juli 2009

Ja, det är kungens badrum!

JA! hallelulija då vart de äntligen fredag :) hihi. min absolut sista dag på solnaväxeln. Just nu har jag lunch. och slutar inte förän klockan 17.00 vi får hoppas de sista timmarna går med raket-fart så jag kommer här ifrån någon gång!! Jag och Sussie jobbar tillsammans nu (sussie spela även i samma innebandy-lag som mej innan) Och det är hennes sista dag också idag:) Så vi har suttit å flamsat om hur man egentligen skulle vilja svara i växeln när någon ringer. Och vi kom på MÅNGA. men mitt favorit är - Ja, de är kungens badrum. (min mammi svara så ibland, och jag tycker att det låter för töntit.) Och jag tror at det skulle vara så himla himla kul att svara så i växeln på sveriges största sjukhus :) Såklart är jag för feg för att svara så på mitt sista samtal(och kan tycka det är lite oproffsigt, men vist skulle de vara kul? Så de kommer väl förbli en liten dröm. OM inte någon hotar mig till livet om jag inte svarar så förståss? :)

om ni ursäktar så ska jag jobba mina sista timmar nu !

/Kungens badrum!

Inga kommentarer: