lördag 18 juli 2009

God Morgon Landskrona!!

För typ 1timme sedan vaknade jag upp i thereselas säng med en VÄLDIGT HÖGT snarkade oliver limmad intill mig. Theresela som fortfarande låg och sov, försökte jag inte väcka. Men ollie, tänkte jag ta på en prommenad :) Men icke. Han total-vägrade.:) han är bara för söt! Jag försökte med allt, knuffa på honom, latja med han gossse-djur . men nej. På tal om hans gossedjur. för det första är de hela & "frächa" och för det andra så tror jag att ollie tror att dom lever, och att de är hans vänner, Han behandlar dem så :) Han är bara för ur-gullig! hihi Nog om oliver ;)

Nu är jag ju i Lándskrona. efter en VÄLDIGT LÅNG resa igår så kom jag tillsist hem till Thersela, Majsi kom också dit efter en som jag förstår de halv-lyckad åter-klass-träff! Vi satt och pratade och drack rose-fanta. Och vid ett tiden så åkte maja hem och vi gick å la oss för att sova! :) Idag får vi se vad som händer. Men jag uppdaterar under dagen !! :) pusssshej
Här har vi världens bästa Oliver :)

Therese & Ollie på morgonen!

Hehe de berömda gosse-vännerna!


Och nu sitter vi och bloggar medans regnat verkligen öser ner utanför Åskar gör det också :) Fast våra bärisar går på batteriet så vi sitter lungt :). Måste också tilllägga att Therese bor i jordens mysigaste vinds-våning :) Och hon har jordens finaste säng, (som finns på Ikea som jag har försökt övertala Arne om att vi ska ha i flera månader nuu) :)

Inga kommentarer: