lördag 11 juli 2009

God Morgon!!

Nu har jag stigit upp och bytt av natt personalen. Hon var å glad för att få komma iväg en kvart tidigare:) Och jag förstår henne på detta stället vill man ifrån snabbt som tusan efter man slutat! Jag är lika dan! Och en kvart mer eller mindre när jag ändå ska sitta här i 7 timmar känns som de kvittar! Kanske kommer min avbytare en kvart tidigare ockå? :) vem vet???
Det gick faktiskt ganska bra att sova här i natt! Dock inte någon bekväm sov-plats men jag var så trött så de kvitta typ. En lite små trist sak var att jag vaknade nu på morgonen med mega ont i halsen! åh. De vill inte jag ha!!! inte nu mitt i sommaren. och när de (förhoppningsvis) ska börja bli varmt igen!! Då är ont i halsen bara en jätte onödig sak.

Idag ska vi ju renovera hela badrummet hemma! Det ska både bli skönt & skit kul Och så klart ur-snyggt! Detta har jag väntat på alldele förlänge. Men verken jag & Arne är särskillt bra på att ta tag i saker å då blir det att man får vänta! vid 10 tiden så skulle majbritt & Roger gå över till lägenheten å börja. sen kommer jag vid 3tiden och hjälper till :) Å blir de inte klart idag så blir det väl klart imorgon typ :) Jag längtar! Nej nu ska jag kolla lite på internet. Vi hörs mer snart!

ps. lugn-lörda morgon? De har inte ringt en kotte på 15 min :)

Inga kommentarer: