lördag 4 juli 2009

hellooo!

Hejsan!! Nu har de gått ett tag IGEN sedan jag skrev!! förlåt. men ja, Idag så har vi varit på ikea och media markt. Ikea så hittade vi lite saker till sovrum,kök & badrum. Och så kolla vi ut nytt databord/skrivbord. Nu nyss bestämde vi oss för att vi slår till på de bordet som vi hittade där. så de blir ikea igen nu i dagarna!Sen vart vi ju på media market. Åh som ni vet har jag inte någon bärbar-data längre, den är kaputt! Meeeeen så fann jag en som är sjukt bra, snygg och perfekt för mig! Fast den vart himla dyr. Men den är ju bra? Hellre en bra data som kostar lite mer än en sketa-dålig som är as-billig! vist? hmm åh, jag får se hur jag gör!! :) ikväll vet jag inte riktgit vad som kommer hända. vi får se :) Men vi hörs imorron!!! :) puss k

Inga kommentarer: