onsdag 15 juli 2009

Jag & Arne <3

Hallooo! :) Idag så sprang vi älvsjö-mässo-varvet! Vi hade mycke bra tempo och vi fixade de på 16min. Och jag tyckte faktiskt att det va ganska bra för att inte ha rört på sig på 2månader nästan! :) Men vänta bara till efter sommaren. Då kommer 16 min vara en piss i nilen (som morsan brukar säga)! Nu är vi på GÅNG :) hah!

Ush, Imorgon börjar jag klockan 07.00 i Solna. Så de blir att gå upp klockan 05.00 ush. de vill jag inte egentligen. Men de gäller väl att tänka possitivt och jag vet att om 4veckor så ska jag börja plugga och inte alls sitta i den dära skit-trista-mög växeln! :) Åh Då känns de genast mycket bättre :) Jag längtar också tillbaka till mina super-söt-nosar på Dagis :) Baah, :D vad roligt det ska bli till hösten :) Jag är helt säker på att de kommer bli bästa tiden på lääänge :) Både jag & Arne förtjänar det :) Nu är det våran tur! Vist kommmer de vara tuffa tider och mycket tid ifrån varandra, Men tänk resultatet tillsist? Vi kommer ha de bäst av alla på hela jorden! Båda två jobbar med något vi båda tycker är jätte kul, vi kommer ha de väldigt gott ställt, Därmed kunna göra jätte många roliga saker vi båda vill göra, Ja vi är ju inte särskillt gammla när båda pluggat klart. så vi har hela livet framför oss :) Nej nu ska jag krypa till kojs. Vi hörs imorron! Godnatt !!

1 kommentar:

Mamma sa...

Jogging..... Ni har ju gym kort eller hur? Har ni hoppat av gympan, löpband m.m? Vädret här ska bli sol och cirkus +25 imorgon, så det så. Jätte kul att du kommer imorgon, men synd att inte Arne och Hugo kommer. Pappa hämtar i Helsingborg, jag jobbar sent. Kramar i sommarvärmen.