söndag 26 juli 2009

Ikea & MediaMarkten = millis super-söndag:)

Hola . Gissa om jag hade rätt igår då? Kvällen va super kul :) Vi spelade Addes nya wii-spel. Och jag ÄGDE på canoning & fäkting :) Killarna blev såklart sura och kallade sporterna bög-sporter. Dåliga förlorare! Javisst!!! Sen slutade kvällen vid halv 2 typ Cissi kom förbi en stund och var jätte orolig för hennes syster var försvunnen. Ush, jätte hemskt. Har inte hört något mer, Så jag hoppas hon är hemkommen och i säkert förvar!!

Idag så ska jag å Arne snart bege oss till Ikea och kungenskurva. Arne har äntligen bestämt sig för att de förslaget på badrummet (som vi planerat i ett år) faktiskt förmodligen är det bästa alternativet och vill därför nu gärna ha det så också! TACK SOM FAN! Såå kanske vi blir klara med badrummet ändå?:) Fast de kan vi dessvärre inte fixa idag. För Arnes far å mor vart upptagna. Men vi tänkte fixa arbets-hörnan iallafall :) Nej nu måste vi rusa om vi ska få något gjort (och innan Arne kanske ångrar sig om de också :P ,önska mig lycka till :) pusssheeej!

Inga kommentarer: