tisdag 21 juli 2009

Shoppat loss!

Ojojojojoj säger jag bara vad vi har shoppat idag! Efter Arne kommit hem från jobb så åkte vi till skärholmens centrum. och OJ vad vi fick handlat. Jag fick med mig hem TVÅ par jeans och en klänning(som jag dessvärre ska byta) men ändå:)Arne fick sig också 2 par jeans:) Mina Jeans kan man säga att mammi, pappi, farmor & farfar köpte till mig- För nu när jag va nere fick jag pengar till å handla mig nya jeans. (för ALLA mina jeans förutom ett par hade spräckts) Otur. Men nu har jag TVÅ nya ju så dom tackar jag för :) :)


Sen handlade vi även present till Hemming & Janets unge, som ska döpas på lördag, Först så skulle vi ju beställt sånna ur-gulliga klossar från en sida på internet. Men oj vi glömde bort och kom på igårkväll å då kändes de lixom lite tooooo laaaate!!! Så vi fick handlat de idag istället! Och det blev väl helt okej saker. Vet inte om de läser bloggen eller ej, så kan dessvärre inte skriva ut vad vi köpt till honom.

Jeans Nr 1 . HM 498:-




Jeans Nr 2. JC/CROCKER 349:- (rea)

Japp! De va de. Fina va? Kan ju säga att Arne hittade ur-snygga också:)

Nu ska vi äta. Imorron så arbetar jag ända till 18.00 så de blir nog dålig uppdatering imorron&torsdag. Men jag ska försöka skriva så mycket jag hinner! Ciao

Inga kommentarer: