söndag 12 juli 2009

Då är man här IGEN!

Åhhhh. fyfan. nu är jag på jobb igen!! Och slutar inte förän om 3½timme! Och jag är så sjukt jäkla trött på detta! Trött på människorna som ringer, Trött på att många anknytningar "bara funkar då å då". Trött på att de är så trist , Och framför allt trött på denna jäkla singnal som tjuter så när de ringer. den är verkligen SÅÅÅÅÅ irriterande!! Jag läntar till klockan 14.00 !

och fråga mig inte äns om badrummet. De blev inget gjort. och kommer förmodligen inte bli något gjort heller! synd. för jag hade verkligen sett framemot det!! men men!

1bra sak denna helgen (lr 2 egentligen, jag kom ju in på skolan. men de känns inte som de i omed allt annat är så trist!)
Men hur som helst den andra braiga saken var att vi hyrde de senaste 2 wallanderfilmerna igår. Såg dock bara en! Sparade den andra till ikväll. Men den vi såg var iallafall hur bra som helst!! Så de är bra ,ser fram emot att se den andra ikvälll!!! vi hörs sen!!! hej!

Inga kommentarer: