tisdag 7 juli 2009

Jag vill se Rolandz:)

ojojoj regnat bara öser ner just nu! kom hem från bästis martina kl 15.00 gick ut med hugo 15.05 och 15.15 typ börja de spö-regna, Hugo som hatar att vara ute när de regna satte fart hemmåt och jag efter som en vante:) vilken tur jag snörade på mig mina jogging-skor innan vi gick ut! Vi sprang så snabbt att de skulle varit världsrekord på 300 meter men ÄNDÅ blev vi dyng-sura! Helt stört!

Nu håller jag på att fixa maten :) och lyssnar på min Paul Potts, såklart den nya skivan! Och jag börjar bli hungrig så de kommer bli så hilma hilma gott med langos idag:) åhh vad jag längtar tills de är klart! :) Sen ikväll har vi inte riktgt bestämt vad som skulle ske. Antingen så åker vi å shoppar på Ikea/bauhaus typ. Eller kanske de kommer någon kompis hit och tittar på allsång på skansen tillsammans med oss:) vi får se helt enkelt! Rolandz ska ju vara där idag. Och de vill jag inte missa:)


nej nu måste jag titta till middagen!:) hörs sen! :) pussss

Inga kommentarer: