måndag 13 juli 2009

En Ledig Måndag!

Hejsan hoppsan! Idag är det måndag och tog mig en rejäl sovmorgon! De tyckte jag deffinitivt att jag var värd efter denna super trista helg :) Så idag gick jag inte upp förän klockan 10.00, Satte mig ute i soffan och kolla på tv, Sen ringe maritna. och vi bestämde oss för att ses en stund. Så jag cyklade upp i högdalen, Vi vart bland annat inne i bokhandlen där Och kollade på kalendrar och lite sånt. De är ju lite kul nu när man vet att man måste handla massa sånt. Dock handla vi inge idag Utan bestämde oss för att åka iväg en dag i augusti innan skolorna börjar!! Igår så var jag inne på min skolas hemsida, Och hittade hela mitt schema för första terminen samt alla böcker man måste inhandla. En hel hög. Kan de verkligen vara så många böcker man måste köpa? De va typ SJUKT många? vissa skulle man bara läsa typ 15sidor i . är de inte smidigare att kopiera dem från en bok man lånar på bibblan såfall? Slipper man lägga ner pengar på den?

Hur som helst . Mitt upprop är den 20augusti och sen börjar man på måndagen efter! :) Det är redan lite nervöst. Men de ska bli så himla himla kul. :)

Nej nu ska jag fixa en massa. vi hörs mer imorron eller på onsdag ! :) pusss!

1 kommentar:

Tezz sa...

Köp inte alla böcker! Under hela min utbildning har jag köpt cirka 10 böcker, och 90% av dem handla jag för de var ngt jag tänkte jag kunde ha användning av även efter. Sen har jag lånat på alla möjliga bibliotek ist och av andra i klassen. Plus man får ofta föreläsningsmaterial, och hos oss var det iaf så att det nästintill räckte man pluggade på dem. Men de kommer du in i efter ett tag, när man känt av hur skolan funkar. Så köpt inte allt i början :) bara ett tips.