måndag 20 juli 2009

Bye Bye Landskrona!!

Så då var det dax för lilla mig att åka hem till Stockholm igen. Men jag har haft en jätte mysig helg här nere!! Det har jag verkligen. Nu sitter jag på bussen, Och jag gjorde en fuling när jag klev på att jag satte mig där det var en helt ledig 2a och satte mig längst in men slängde upp min väska i stolen breved, så ingen våga fråga om de ledigt :) Så nu på uppvägen så fick jag lite extra space om man gemför med när jag åkte ner. Och hade en underlig karl brevid med hela vägen från Stockholm-Halmstad (där jag sedan bytte buss). Han va sjukt märklig. Under resans gång så klev de av och hoppa på folk, Men de vart lediga platser (20r) Ja ni hajar vad jag menar. Men Han skulle absolut sitta kvar breved mig? Ush va jag störde mig på den karln... Men nog om det!!Nu har jag 8timmar framför mig på bussen. Sov inte så skönt i natt faktiskt så jag tror jag ska försöka få mig en liten blund här på bussen!!!
Vi hörs mer senare eller så hörs vi imorgon igen :) Ha det så bra alla :) Pusss
Skåne :) hehe

Jag har låååång väg hem. Men jag längtar till Arne & Hugos :) <3

1 kommentar:

Mamma sa...

Hejhjärtat!
Hoppas det är bättre nu. Christian har skrivit mer och har även vunnit lite pengar på kortspel. Hoppas det inte är alltför jobbigt. Längtar tills vi ses igen.
Kram mamma