torsdag 16 juli 2009

Tokigt eller vad?

Hej Hopp! Fy vad jag har varit trött precis hela långa dagen. Gick ju upp ap-tidigt . och de är slutet på veckan så de är kanske inte så konstigt? Ooh vilken lyx jag har haft ända sen jag kom hem idag då? Arne lagade 3rätters middag :) gulligt va? De va super gott. Till förrätt var de rostat bröd med kantarell-röra på. Till huvudrätt blev de Enchiladas:) och till efterrätt Marrängswissch. :) super gott!!! Arne är bara för bäst alltså! :) På de så blev det en låång prommis i solen med Hugos :) Annars har jag inte gjort något. Eller jo packat. Pyser ju ner till Landskrona imorgon :) Det ska bli sjukt kul. Att bo hos therese men också att träffa alla (alla jag hinner) Har iallfall bestämt att inte planera in allt i minsta detalj, för då blir de bara så stressigt. och de är just STRESS jag vill slippa. Men jag hoppas och skulle gärna vilja hinna träffa alla jag känner :) <3 men vi får se hur det blir :)


När vi ätit varmrätten så var jag så himla trött så jag,Arne & Hugo satt bara å flamsa framför kameran! Och jag ser verkligen jääääätte tokig ut på vartända bild:) hehe de är typ pinsamma bilder :) Men jag känner att jag bara måste dela med mig av dem. Jag och Arne har fått oss väldigt många skratt av dem :) Så dem bjussar jag på ;)







spana in Hugo också, han ser lagom road ut ju ;)

Inga kommentarer: