tisdag 7 juli 2009

En Ledig Dag!

tjollahopp tjollahej! Idag är min lediga dag:) Egentligen skulle jag gått upp klockan 08.00 i mårse, men tog mig en sovmorgon till 08.30 och sen slappa jag järnet i sängen framför tv4morgon ända fran till 10.00. Gud vad skönt det var:) Efter det så tog jag Hugo på en prommenix och sen in i duschen! Och nu sitter jag här! Vet inte riktigt hur min dag kommer se ut. Men jag vet i allafall att jag om en liten stund ska ta cykeln upp till Högdalen och handla middagen! Idag så ska de bli Langos:) Jag bara älskar Langos, de är helt klart min nya favvo-rätt! Och förut viste jag att de endast fann på karnevaler/festivaler och med tanke på att jag jobbar hela landskrona karnevalen och inte har möjlighet att åka ner så får jag faktiskt festa till de på Langos idag istället. Vist vist, inte alls samma känsla, inte de dära roliga att stå och försöka äta den dära ovala (pizza-liknande) degen med gräddfil,kaviar,räkor & lök som gärna blir svettig och börjar droppa/falla sönder och sammtidigt försöka se cool och snygg ut och säga hej vartannan sekund för alla man känner just ska gå förbi när man äter denna ovala-skapelse. De missar jag! Men de får jag ta igen nästa sommar (hoppas jag).
Min lilla loppa ringde precis :) Hon är hemma från roskilde-festivalen. Så närjag ändå är i Högdalen så ska jag deffinitivt på en fika hos min bästis :)

Skriver snart igen! :) pusss! /tjollan!

Inga kommentarer: