lördag 25 juli 2009

Nu blire fest :)

hii. Kan man väl hoppas lite på iallafall! Chrille & Adde är på väg hit,snart! Och jag känner på mig att det kommer bli en roligkväll! Jag är redan trött så jag skrattar åt allt å lite till! Och Adde skulle ta med sig sitt nya wii-spel :) Det ser jag framemot att testa. Kommer ju garanterat vara super kass på de.. Men man kan ju inte bara bäst på allt ? :P Och hur som helst så är wii-spel bättre än de förbannade fifa på PS3. Eller ja? hur kan jag veta egentligen? Jag får ju aldrig vara med och spela. De säger att jag är för kass! schysst då???

Idag var vi på dop ute på wärmdö hos Hemming & Janet och Oliver!! Han är en riktig liten häffaklump allså :) Å så klart suuuuper söt!! De vart trevligt där ute på landet!! Många skulle stanna kvar över natten. Men vi kände att nää, Ifall vi måste få massa saker gjort imorron (typ-som-badrummet?) Så var det skönast att komma hem redan idag :)
Näää nu ska jag snygga till mig lite!! adioosaaas:)

Vist blev det här en riktigt skön : mamma-säger-att-tjocka-barn-inte-kan-le - MEN HÄR SKA NI FÅ SE! -Bild??

1 kommentar:

Unknown sa...

haha tjolanta bonnFLÄSK:)