onsdag 29 juli 2009

Jag är nog tröttast på jorden!

Hallå Hallå!! :) Åh fy tusan vad jag är trött! Nu har jag bara två dagar kvar att jobba i solna. sen är jag FRI :) ska ju dock sitta på dalens sjukhus 2veckor. Men de känns okej för de ringer typ 1samtal i timmen där :P så de är okej. + jag jobbar bara halva dagar !! Efter de sen så är det dax för att börja skolan igen :) Börjar bli lite nervös också. De ska verkligen bli så kulit och spännande! Igår så möblerade jag & Arne om hela lägenheten, Eller ja, kök/vardagsrum. :) De ser mycket vuxnare ut. förutom min "walk the line" affish som sitter på insidan av dörren till sovrummet (men den är så cool så den bara måste sitta där) Men annars får jag lov och säga att det ser riktigt tjusigt ut här hemma:) Ni får se på bilder sen när jag tagit ork att plocka undan alla saker som ligger här & var!
Sen ska jag väl uppdatera er om vårt berömda badrum! Jag kan ju säga så här, vi är tillbaka på ruta 1 igen!!! och vet inte alls hur vi ska ha det!! Jag tror det nästan är meningen att vi inte ska fixa om hela badrummet! Vi får väl se hur det blir. Skulle ju var kul att få de gjort innan kompisar/familj kommer upp å hälsar på !!! Men ja, man kan ju alltid drömma!

Inga kommentarer: