fredag 12 september 2008

2månader kvar.

Halli Hallå här kommer lilla Kamilla!

Nu är det bara 2månader kvar till min älskade födelsedag!
Och som vanligt så har jag redan gett ut min önskelista till mina nära & kära.
Tänk nu fyller jag 21år. Ush. inte för att det är gammalt eller så,
Men det känns som att man inte får lov att önska sig lika mycket saker då.
För nu tjänar man egna pengar och ska köpa sig det man vill ha själv.
hm., Så jag har ändå tänkt, Typ av mammsen å pappsen och resten
av släckten så kan man typ önska sig presentkort på IKEA,
för där kan man ju alltid hitta något, & speciellt jag !
Det har gått ett halvår sedan jag min pojkvän &Hugo (Hunden)
flyttade in i våran fina lägenhet, men det fattas fortfarande massvis
med saker man dock inte behöver, Men som jag skulle vilja ha :)
ajja åter till önskelistan. Så av Mamma, Pappa & Tjocka släckten :
Presentkort på IKEA & Pund, pund ja, Min kära pojkvän (Arne) har lovat att ta med mig på en weekend till London.
Åh nu, Av min kära pojkvän ska jag önska mig alla de saker jag inte ville önska mig av de andra! :)

- ACER ASPIRE one 1.6 (vit)
- Vinterjacka (har inte bestämt mig för vilken än)
- Tiger Jeansen jag hitta på Åhlens.
- Vinterskor (Beiga Uggs shepherd)
- Santa Fee (Svart)
- kommer säkert på något mer snart.


Ja, Nu får det räcka för idag!
Imorgon ska vi hem till fröken sundqvist och fira hennes 22årsdag
som var i Tisdags, grattis grattis, !

ses.k

Inga kommentarer: