lördag 27 september 2008

födelsedags-present!

Manchester United leder just nu med 2-0 ! grejt!
Igår var vi inne vid slussen och grattade Murre & Stoffe!
Det var kulit, fast trode det skulle vara mycket mer folk
som skulle vara där och fira dem! kom väl hem vid 2tiden!
Lite bilder :)

Jag på väg till Loppan

Arne på väg till Loppan!:)


Jag å Arne

Loppan & Arne på väg hem!

Sen idag så har vi varit en sväng i Farsta Centrum! Jag
fick en födelsedags - present av Mammi & Pappi.
något jag verkligen verkligen önskade mig och hoppades
på att jag skulle få! Uggsen :) Fast jag ska dock inte använda
dem för min födelsedag (om det inte blir skit kallt förståss)
Men jag ska tillock med packa in dem i paket så det känns
som att jag får massa presenter på min självaste födelsedag!:)
Smart va? Tack så mycket Mammi & Pappi för presenten,
kommer använda dem flitigt i vinter!


Ikväll skulle vi egentligen åkt till Öl&Whiskey mässan i
Nacka strand. Men det blev inte så tillsist så det blir istället
en hemma kväll med nachos och bira:) mumms. Tror jag
ska försöka få dem till att kolla på Sing a long! tycker de
är ett jätte kul programm! Speciellt när man är en sådan
musik-text-nörd som jag!

nepp! Hörs imorron! k

Inga kommentarer: