tisdag 23 september 2008

Vad duktig du är Kamilla!!

-TACK! :)
Ja man får väl uppmutra mig själv
med hur duktig jag är. Idag känner jag
tillockmed hur duktig jag varit nu på
morgon-kvisten! (fast att det är en tisdajävel)
Hade glömt först att det var tisdag idag, ända tills
Arne nämnde det kl 07.oo i morse. Ja man tackar!
Men peppar peppar, så har det varit en ovanligt bra
tisdag i dag! (änsålänge)
Det började med att jag vaknade runt 06.50 men låg
kvar i sängen till 07.10 ungefär. det var skönt!
Jag älskar mitt fluff-täcke! Lite för varmt när man ska
somna men på morgonen helt underbart! :D
Ja, Gick upp och gjorde mig i ordning och käka frukost!
tog jag bussen till min sjukgymnast! Det gick jätte bra
idag! Hon tyckte att det var bra att jag inte jobbade just
nu under den här tiden av behandlingen för då kan det gå
änu fortare för mig att bli frisk. och det är det jag vill mest
av allt just nu! men , Sedan märkte hon att en kota vist satt fel.
:( och det var ju inte så bra, men hon börja trycka och ha sig
och det gjorde ont så in i helvete. fy satan. Men den flyttades
och nu knakar de inte när jag höjer & sänker min höger-arm.
FANTASTISKT! Det är ju inte helt fantastiskt bra än. Men
allt går bara framåt. så det kommer bli toppen!


Efter jag kommit hem från sjukgymnasten så stod grannen
och klippte deras gräs med en sådan vanlig gammal
gräsklippare. och då erbjöd jag henne våran trimmer,
som går mycket lättare och snabbare på lite för högt
gräs. Snällt va? <- duktigt!!


Och Vet ni vad jag även har hunnit med denna tisdags-morron?
Sprungit. jag bytte om till mina gammla löpar-thigts och en
slafsig tröja och gick ut och sprang. Dock inte så mega långt
men vart väl ute ungefär 35-4o min! <- duktigt! Börjar känna
mig lite halv slapp. Hör att nästan alla kompisar skaffat
gymkort just nu i denna stund. och för mig är inte det lönt.
Skulle aldrig gå dit och tycker mycket bättre om att träna utomhus!
+ Vet inte hur mycket pengar jag kommer ha sen om jag
ska börja plugga nu i oktober. Men visst tror säkert att
det hade varit grymt kul att gå med kompisar & träna några
dagar i veckan, Och är man flera som tränar så pushas man
lite till det också! Och det är bra! men jag får hålla mig till min
springning och pilates-boll här hemma! Och det kommer gå
lika bra det!:) + Efter nyår sätter förhoppningsvis våran innebandy igång!
Och det kommer blir så sjukt kul! hoppas det är samma
gäng som förra säsongen som vill vara med! Det återstår att se!



Nu resten av dagen så har jag lite att göra. Ska nu snart käka lite lunch.
Och sedan Kanske knalla upp till högdalen och handla lite vivo
här i örby är så trist! Finns inte alls så mycket att välja på.
+ att det är den dyraste vivo-butiken i hela Stockholm.
och det är minsan inget plus i kanten de inte. Och jag hoppas
att min lilla loppa ska sluta tidigt idag. för då ska vi och sola
lite och sedan fika, Eller kanske tvärtom man brukar inte vara
särskillt fräsch efter att ha solat. Jag tänkte även testa sån
här spray-brun som man gör på salong. Fast det ska jag typ
göra om det är på något lite extra man ska göra.
typ åka någonstans, på någon tjusig fest eller likanande.
så det får lov att dröja lite.

Ja nej. Jag åter kommer sen! ses, k

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja visst är du duktig, fortsätt så med träning. Glöm inte äta rätt mat också. Skönt att du inte knakar längre, inte kul att vara en knakig tös i så unga år. Det kommer med åren ändå. Hurra vad duktig du är...... vi ses på fredag.
Lilla mor