lördag 20 september 2008

Grisar/Kossor/Ankor/Getter/Kaniner

kom just hem från farmor och farfar. Har varit
hemma hos dom och ätit en rijäl lunch, Stuvade
makaroner och falu-korv. med äpplekaka
och vaniljsås till efterrätt, mumms!
Igår så körde vi ju ner till skåne. Allt
gick galant. jag och hugo satt för de mesta i baksätet
och hade det jätte bra medans Arne körde.
(jo, Jag körde också! fast bara typ lite mer än 1 timme)


dock så gick bilen sönder på slutet. Något med
bromsarna typ. Alltså inte att det inte gick att bromsa
för det gick galant. men det var att det lät lite illa när man
bromsade. tack å lov så hände detta när vi vart i Helsingborg
och hade 3mil kvar!
Men det ska min kära far och kära farbror Anders laga ikväll.
Så att vi kan komma hem till Stockholm imorgon igen!
Inte för jag hade haft något emot att stanna här ett litet tag
till. Det är så himla mysigt. allt är så litet och lugnt och stilla.
jätte skönt.
Jag, Arne & Hugo var ute å gick en lång prommis innan
vi gick hem till farmor och farfar idag. Avslutade våran
runda i Karlslund. Det är en typ skog med massor med
djur. Grisar/kor/ankor/får/getter/Kaniner mm..
här träffar hugos grisarna.


ikväll så får vi väl se hur det blir.
meningen var ju att vi först skulle äta här hemma
Brorsan kommer ju hit å så. men efter det så skulle
vi hem till stefan. Där han och Therese hade fixat en
höst-fest! Skulle vara så himla kul att gå dit och
träffa dem. men nu måste vi först & främst laga bilen.
förhoppningsvis hinner vi med bådeock!
Nej nu ska jag gå ut till pappi och Arne.


vi ses, k

Inga kommentarer: