lördag 13 september 2008

Honey Honey

Nu har vi kommit hem igen, vi har varit ute på en sväng, Skulle åka å köpa en bilbur till hugos.men det blev dock ingen bur direkt.
Det blev ett bilbälte i stället. men det går ju lika bra det också.
tillochmed bättre för lilla loffie skulle aldrig vilja sitta i en bur. aldrig.
efter vi varit i högdalen´s nya djur affär så åkte vi hem och lämnade loff-loff,
och körde vidare till Kungens Kurva! :) Där letade jag efter en ny data!
Min data är så konstig. Den hänger sig och har sig. så jag måste ha en ny,
för jag kan ju inte sitta vid Arnes hela tiden. Det går ju inte!



Åh Nu. shit pommmes nu måste jag börja göra mig klar! Ska vara på middag kl 18.oo ..
Oc
h sedan efter det så blir det party party hos Loppan ( Martina ).

Hon är på ikea nu och å shoppar, och vet ni? brevid henne står Anna Bok och hänger. :) haha!

Nej nu måste jag börja göra mig klar!

ses, k

Inga kommentarer: