måndag 29 september 2008

Dolly Dearest!

Godmiddag!
kom nyss in med hugos från hans andra runda idag!
Känns kul att ha honom tillbaka den lilla pajsarn!
Just nu så sitter han och tittar ut genom sitt
favvo fönster! Jag tror att han tror att han är en katt!:)
Han brukar tralla omkring på soff kanten. Och nu så
sitter han där och spanar!


Får ursäkta att fönstret ser ut som de gör.
men han sitter och trycker nosen mot
fönstret när det kommer anna voffi där ute,
och då blir det lite snor-sträck på fönstret.
Tro mig, inte lönt försöka få bort de varje gång man
ser att de är snor-märke, för 1min efter man tvättat
bort de så snorar han ner det igen:) Men han är väl
för söt?

Idag så ska jag åka iväg med grannen och handla en
grind till uteplatsen! vi ska till BAUHAUS! :) tycker
om den affären, hehe! Spec alla saker de har till
trädgårdar! Fast inte de hära trädgårdstomtarna.
Ush, Jag hatar "dockor", är jätte rädd för dem!
Tror att det är för att när vi var små, (Jag, Therese,
Maja, Elin, Theresa m.m) kollade vi alltid på skräckfilmer.
Och en period så var det skräckfilmer som handlade om
dockor som sprang runder och mörda folk, Onda dockan
samt Dolly Dearest! fy, Dolly Dearest var absolut värst.
Hon var halv meter hög porslinsdocka. Och saken gjorde
det inte bättre av att Therese samlade på sånna här
porslinsdockor när hon var liten så hon hade otoligt många
OVANFÖR hennes säng!!! Ja, toppen! Snacka om att man
var lite halv rädd när filmen svar slut och det var dax att sova!
Och det är ju inte så att att de är jätte söta de här dockorna,
dom ser ju ganska läskiga ut med deras rosiga kinder, målade
naglar och stora lockiga hår och sist men inte minst, ögonen.
Var man är står i rummet och tittar på dem, Så tittar dem
alltid tillbaka på en! ush, fy!