lördag 13 september 2008

Vilken Morgon!

oj vilken morgon! blev lite små irriterad när Hugo började gnälla
runt 08.oo, Jag menar det är faktiskt lördag så han kan väl iallfall
hålla sig till kl nio. Men när jag väl kom ut på prommenixen så var
det så himla skönt. Solen lyste och det var inte en ända kotte ute,
Helt tyst! Fantastiskt. Fast de kunde då varit någon grad varmare!
Hade jag inte varit förkyld samt haft kvar min tränningsvärk sedan förra träningen, så hade jag nog gått ut och sprungit en runda! Det är väl det roligaste som finns? Springa, Bara springa å springa å springa, det var det ända jag gjorde när jag vart mindre. Nu låter det som att jag är/var värsta forrest gump, men riktigt så är/var det inte. Men jag tyckte att det var jätte kul att springa och sprang flera mil varje vecka! Så var de me det!
Nä nu måste jag väl börja med frukost . Både jag & Hugos är super hungringa. Kan tänka mig att
Arne också är det! (om han vaknat änu)
Ses sen , k

Inga kommentarer: