måndag 15 september 2008

När gick skohornet sönder?

Så då var jag strax klar med städningen. Får se
om jag orkar göra mer idag men det som är kvar
nu är:

[ ] Hallen
[ ] Toan
[ ] Putsa Fönsterna
[ ] Rensa bland Hugos leksaker
[ ] Rensa i skafferiet
[ ] Klippa resten av gräset

Är ju ledig imorgon också. Så kan ju göra resten då.
Fast ska först vara hos sjukgymnasten tidigt på
morgonen. Och efter det brukar jag vara ganska slö.
Även om man inte gör något ansträngade där så
brukar jag ändå vara väldigt trött & ha lite små
ont i nacke och axlar. Men vi får se!

Åh jag är så jävla hungrig. längtar grymt mycket
till Arne kommer hem med maten vi ska äta
idag, Jag undrar vad det kan vara för något.
Hoppas att det är något riktigt jävla gott.

ses, k

hm, föressten! Skohornet? Det är i sönder.
Jag vet inte hur? Först tänkte jag HUGO.
Men nä, tror då inte att det är han faktiskt,
så då finns det bara 1kvar här i huset .
Arne! Arne, går något i sönder så kan
man lika bra slänga det på en gång.
istället för att lägga tillbaka det på samma
ställe i två delar. tack...

Inga kommentarer: