torsdag 25 september 2008

pigg. nöff!

åh är inte ett dugg trött ikväll!
märkligt för jag brukar somna ganska så
tidigt om kvällarna! Satt nyss och letade
efter en liten data till mig! och jag fann den!:)
Den nya MSI . tror ja den hette ! Hur som helst
så har den inte kommit ut änu! Den kommer i mitten
av oktober, Och den är söt liten och farmförallt vit!
hehe vet inte varför jag just vill att den ska vara vit?
men det är något jag fått för mig! Så är det bara!
Vet dock inte om den är super-duper bra! Men den
är så pass bra så den räcker för mig! TOPPEN!
nä nu börjar jag bli riktigt rastlös! vad ska jag göra?
tittade in på hemsidan som "gör" ens bebisar.
Så här såg min & Arnes lilla flicka ut, hehe!




Ja, Jag får väl tänka på refrängen iallafall.
det är trots allt en dag imorgon också!
Hörs då!

Natti nattt, k



1 kommentar:

Tezz sa...

Ah! Mm jag vill också ha ett par, men jag fyller ju inte år och sånt nu.. Tänkte inte riktigt på att önska mig ngr i somras när jag fyllde, haha :D Wehoo så bra :) Då ses vi ju då. Men vi ska ju ordna så jag får tummarna ur röven och kommer upp en helg också!