fredag 26 september 2008

Önskas något mer min herre? (mammi)


Kamilla = Slav!
Nu har mammi och pappi och lilla Hugos kommit hit.
Mammi drog med mig till willys för att handla lite.
och tro mig jag var tvungen att springa runder
som en jude i hela affären! Hämta de, Hämta de Hämta de,
+ att jag skulle köra vagnen!
Men sedan betalade hon alltihoppa så jag ska väl inte
klaga! =) Tack så mycket mammsi!
Nu ska vi snart käka middag!
sen ska jag nog göra mig i ordning.
Jag och Arne kanske åker in till stan
för Stoffe & Murre har fyllt 25 år nyligen! GRATTIS!
så har dom hyrt nått ställe vid slussen, i think!
Så vi får väl åka dit och fira dem ikväll! :)
Sk abli kulit. hoppas att där är många man känner!


här har vi pappi och Arne! <3

2 kommentarer:

Kamilla Helen Olsson sa...

klaga inte på mammi, att du fick ränna runt som en skållad råtta skadar inte. ingen innebandy eller friidrott. ha en nice evening. mammi

Kamilla Helen Olsson sa...

glöm inte att detta är mammi som använder kamillas data