tisdag 30 september 2008

frost..

Ja det må jag säga! nu har det blivit så
kallt att det blir frost på gräsmattorna.
Klev upp runt halv 9 i morse. tittade på
termometern för att veta hur jag skulle klä
mig idag. Och, Ack mina ögon fick skåda
något som jag inte var berädd på! 4 GRADER
var det ute. ush, fy.burr! Lilla hugo hade sovmorgon idag
och inte upp från sängen för än klockan 9.oo !
Satte på honom sin fodrade jacka/Täcke för att
stackaren inte skulle behöva frysa! När vi väl kom
ut så var det inte alls så kallt som jag trodde det skulle
vara. Det var skit skönt ute. Solen lyste och vidstilla:)
Hugo hoppade runder i det höga gräset och hade det
jätte kulit. + han är förhimla söt när han tror att han är
ett rådjur :)
Var sedan hos sjukgymnasten. och allt gick jätte bra.
Ska faktiskt inte dit på någon vecka nu! Fick
med mig lite övningar jag ska göra med min
pilates-boll här hemma istället! :)
Och Något jag blev glad för var att hon sa att jag
fick lov att börja spela innebandy igen!:)
Och inte nog med det, Sussie ringde idag och sa att
det var träning redan på torsdag :) åh . Kommer bli så
kulit. Så tjejer jag hoppas att ni kommer på torsdag!
För då kommer jag iallafall!:) längtar verkligen efter
att få spela med er igen. JA, Vi suger och är inte
jätte duktiga om vi säger så! hehe, men det är så sjukt kul.
hoppas hoppas hoppas ni kommer!
ikväll då. Ja nu snart ska jag gå upp till vivo
och handla lite till maten! och sen ikväll
så börjar Uggly Betty på 5an igen! :) åh. toopen
Sen är det så klart Desperata Hemmafruar också:)
kan inte bli bättre?


(hugo snodde bandy-bollen när jag tänkte fotta
klubban och bollen)

Ses sen. K

Inga kommentarer: