måndag 15 september 2008

Hoho. .

Ja, då vart det måndag. Och jag är LEDIG, och det firade
jag med att ta en sovmorgon, blev dock inte som jag
hade tänkt. För Herr kisse-petter blev kissig runt kvart
över nio! (Och då hade Arne varit ute med honom vid halv åtta)
Ja, man tackar. Vad är min lilla herre för en herre?
Ajja, skit samma! nu har han fått sin extremt långa prommis
så nu borde han hålla sig nån timme till. Och då hinner jag fixa en
massa saker här hemma. tillexempel STÄDA. Ja, vad kul.
faktiskt lite grann, för det ser ut som jag vet inte vad.
skulle någon komma hit å hälsa på så skulle jag skämmas ordentligt!
Åh vet ni vad? handlade en ny fin rosa mobil förra månaden.
och skulle sända iväg ett mms. men nej. det gick inte.
så jag gick in på tele2.se och tänkte att ja, men jag har väl
fel inställningar på mobben. så jag skickade efter nya inställningar,
och vet ni vad? då får jag ett sms på mobben där det står :
Hej. Tyvärr har din telefon inte stöd för bildhälsningar
och surf. Surfa in på tele2.se/butik och se våra aktuella
telefonerbjudande.
Jag menar vad är detta`? hallå. det är klart att min mobil
har stöd får sådant. så dålig är den inte. faktiskt.


<- Här har vi lilla James! Vist är han så himla söt!
igår vart vi ju på fika hemma hos Robban, Mimmi & James!
Han låg dock och sov hela tiden. men fy tusan så sör han var.
Så pytte liten.

Vi var ju även på Bio igår. Patrik 1,5:) hehe den var kul fast trode absolut att den skulle vara lite bättre! fast de var ändå inte så dålig så man behöver klaga. Nu väntar jag bara på när vi ska se Barnhemmet, Tro mig när jag säger detta! Jag & Kim vill jätte gärna se den filmen. Men, Verken Arne eller Igge "vill" = Vågar, Se filmen!

På Fredag så åker jag och Arne ner till lilla Landskrona där
jag kommer från! Det ska bli jätte kul att träffa alla,
Det känns som att det var en EVIGHET
sedan jag träffade mina kompisar (dom där nerefrån) och
det roligaste är att min bästis Therese och hennes bror Stefan
har planerat att ha en höst fest! Och jag tackar för att det blev den

helgen vi kommer ner! helt perfekt. och det kommer
blir så himla kul! Inte att förglömma, så saknar jag så klart mamma
pappa bror, & hela tjocka släkten också! Ska bli skönt att få
komma iväg. det är dock inte jordens häftigaste ställe,
Men det är faktiskt lite mysigt där nere, Jag ska ta hugo på riktigt
lång prommis (om jag hinner) å då ska vi gå ner till havet och
sedan fortsätta ut mot sandbergen, Det är rena paradiset för honom
där nere! Vilken tur för honom att han skall stanna
kvar där nere när vi åker hem då! Då ska mamma pappa farmor & Farfar
ta hand om honom en vecka. Sen kommer dom upp nästa helg och
lämnar honom, samtigit som min kära Kusin Peter ska springa
Lidingöloppet. & det kommer gå galant! :)

Nä,Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja städa!

ses sen, k



Inga kommentarer: