onsdag 24 september 2008

främmande fågel

Då vart det onsdag! Och jag ska jobba idag!
Ska bli lite kulit. Jag och Arne tittade på
andra avsnittet av den här "främmande fågel"
och jag kan då inte säga att det är särskillt bra
alltså. nää. vist vist, den har väl inte hunnit komma
igång än riktigt. Men ändå? Den är lite B-ig.
Jag menar när hon stod där på klippan igår och
skulle vänta på han killen som skulle sälja
de här tabletterna? för det första så såg man hennes
mikrofon. + att man står väl inte och pratar i miken
om man vet att han killen kan komma närsom helst
och varifrån som helst. ? Och är det inte TYPISKT att
det var just hennes son som skulle bli sjuk. (vi vet
dock inte om han fått fågel-influensan) men ändå?
Nä. Den är då inte särskillt högt upp på min lista!
Vilken tur att Gossipgirl och Uggly Betty börjar nästa vecka!
:) Fast ikväll är det PERSBRANDT på Tv:) haha.
han är min absoluta favvorit skådesepelare! Han är så
bra! han kan spela allt verkligen! han e toppen!
nepp. nu ska jag snart ge mig iväg!

Hörs sen! , k

1 kommentar:

Tezz sa...

haha, ja visst lät det väl bra? Skit roligt när vi hade det :D Åh, den nya serien med persbrandt ska jag med se ikväll, verkar super! Saknar dig med!