tisdag 16 september 2008

Dessa Tisdagar...

åh, Jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Jag är så sjukt trött.
Vart hos sjukgymnasten imorse, åh fy
jises vad ont det gjorde/gör (fortfarande)...
Fast jag får lov att trösta mig med att om det
gör så ont idag. Så kommer jag må som en
gud imorgon! :D Det är så det går till med
den behandlingen. :) !
Efter sjukgymnastiken så har jag inte varit så
duktig, eller lite duktig har jag varit, men inte jätte!
Jag har tillexempel inte gjort något på den dära städ-
listan (än). Men, Jag har faktiskt varit ute på
2 lååånga prommisar med Hugo, samt ringt min
chef (vilket inte var så givande som jag trodde de skulle
vara) & Så ringde jag på killen på mitt försäkringsbolag
som har hand om min skada, Han var dock på semester
så det var inte häller så givande.
åhh vist fan! Nu slog det mig! Det är ju TISDAG!
Det är därför det går så attans dåligt för mig idag!
Jag verkligen HATAR tisdagar! Och jag kan lova er
Tisdagar HATAR mig också! ush det är absolut den värsta
dagen i veckan! Fråga mig inte varför, för det kan
jag inte exakt svara på! Men något skumt är det med
tisdagar. Idag mår jag kiss! Förra tisdagen så Var det äckligt
överdrivet mycket att göra på jobb och förra igen kommer jag
ihåg att tiden gick otroligt långsamt samtidigt som jag mådde piss!
ush. Det är ALLTID något varenda tisdag som
är fel eller överdrivet eller bara ruttet. hm, Helst av allt skulle
jag vilja ligga i ide varje tisdag. Så att jag slipper
dessa förskräckliga dagar.
Nä nu får det vara nog. - Jaa det får det...

men jag orkar faktiskt inte städa vidare idag.
+ här är så pass fint just nu så jag iallafall inte
skämms om vi skulle få besök.
Men något kulit ska jag väl orka hitta på idag.
Jag har funderat på att göra en kladdkaka
med mini marshmellows i :) Det skulle vara gott.
Åh sen inte att förglömma så måste jag fylla i min
ansökan om studiemedel från CSN.
Sökte lite som hastigt till en barnskötarutbildning
som börjar nu i Oktober. och jag verkligen hoppas
hoppas hoppas på att jag kommer in! Gör jag det
inte så är det bara att söka till nästa omgång!
Men jag verkligen vill komma in nu! Speciellt nu
när jag inte kommer få så himla mycket på jobb
att göra. + jag vill gå vidare med mitt liv. Kan inte
hålla på att jobba deltid på ett ställe där man inte
skulle vilja jobba hela sitt liv ändå. Ush, Tänk att
sitta där 4o timmar i veckan i lite mer än 40 år till!?
nej tack, då satsar jag hellre på att utbilda mig till
något som jag verkligen skulle vilja jobba med
och tycker verkar kul och intressant. så de så!
snälla gode gud gör så jag kommer in nu. . .
(& nej jag tror inte på gud, Men man får lov att
säga så ändå)

ses, k


ps. det var Arne som hatt sönder skohornet, om ni ville veta!.

Inga kommentarer: