måndag 22 september 2008

fixa fixa fixa . . .

oj oj oj, Då var det måndag. och det känns så ensamt.
ingen liten loffing att gå ut med :( eller umgås med.
fy vad trist. Måste komma på massa andra saker att
göra idag då. måste hur som helt upp till affären och handla
. vi har typ inget hemma iomed vi vart bortresta i helgen.
Så det måste jag göra! Ska även kolla efter vad Mimmi och
James gör. kanske kan knalla över till dom en sväng. Sen förståss!
hehe, Så har jag kvar lite av städning.
(hehe, Med tankte på att det gått en vecka sedan jag
"började" min städning så känns det som att jag måste börja
om från början (börja om på nytt, varför ska man sörja..)
haha, fick den låten på hjärnan medans jag skrev.
Ja nej så nog har jag väl alltid något att göra.
+ Och sen måste jag planerea till mina damer från Landskrona
kommer upp. åh jag hoppas verkligen att ni kommer upp en
helg och hälsar på! Skulle vara super kul. och jag ska planera en
tema-fest. temat är redan berämmt det är : djur.
och jag vet redan vad jag ska vara. men det säger jag inte !:)

åh inte att förglömma. Jag lyckades
få med mig Arne å se en film igår. "från andra sidan"
den var ju super bra. men så attans läskig. Jag
älskar läskiga filmer, varför? ja, det vet jag inte.
jag borde inte tycka om dem så mycket för jag blir
ju livrädd efteråt. nu är det så att vi bor i en lägenhet där
ena hela väggen är täckt av fönster. Det var mörkt ute
och man såg inget alls ut, det är ju sjukt läbbit efter man
sett en skräckis. då vet man ju inte vad där kan stå där ute.
och ni som sett filmen . Jätte charmigt skulle det väl ändå
inte vara om man fick syn på hon äckliga sjuksyrran med
metall-ställningar inskruvade i kroppen. Och det var ju inte
så att hon var särskillt söt innan hon skruvade dit ställningen
på sig själv heller. så hon var ju inte ett dugg vacker nån stans.
ussh pi katten.

nää nu får jag väl ta tag och göra något vettigt!
hörs sen! k


-saknar min voff.






2 kommentarer:

Tezz sa...

Jo, jag har bilder, men inte lagt in några på datan än, men när jag gör det så kommer dem på bilddagboken :) Gick er hemresa bra? Puss

Tezz sa...

tack :) men nej det tkr jag inte. Tycker din sån header är jätte fin, ser så tankfull ut :)