söndag 21 september 2008

Lilla Landskrona!

Ja, då var helgen slut :( himla trist.
Men jag har haft det jätte kulit.
Det förståss är lite lång bil-reseväg
för att vara där nere fredag kväll och hela
lördagen. Söndagen hinner man ju inte göra
så mycket för då ska man ju köra hem.
Men jag är hur som helt helnöjd med helgen!
fick träffa dessa :


Farmor(Gerd) , Farfar(Stig)
Ina, Therese
Maja, Elin
&
Therese igen. vet inte vad hon sysslar med där :)
Träffade så klart Mamma, Pappa & brorsan också!
det var också super kul.
(hm, varför blir mina bilder så suddia) ?


kom hem för ca 2timmar sedan, och det känns så himla
tomt. Hugo är inte med oss ju. Han kommer hem på
fredag tillsammans med mamma & pappa. och kanske
kusin Peter. Men vad ska jag nu göra om dagarna när
han är borta? Det kommer ju kännas jätte ensamt.

Jao, Nää.. Nu ska jag göra mig i ordning för att sova.
kommer dock inte sova redan, men kanske se en film :)
Fast det är typ fotboll på tv, så Arne kommer antagligen
inte vilja titta på min film. Men det gör inte något för jag
då får jag hela sängen och lilla tv:n för mig själv utan en massa
text-tv då och då. Vist är det så sjuk irri , så fort det blir paus
i en film, så ska karlarna läsa text-TV. åhhh. ush. näää.





tack lilla Landskrona för en fin helg!

ses, k

Inga kommentarer: