söndag 14 september 2008

Ett Två Tre Fyra . .


Puh, Fy hundan imorse var det inte så kul att gå upp.
Fy satan vad jag hade ont i mitt stackars huvud.
Och med tanke på att jag är skadad i nacken så
får jag lov att skylla på att värken kommer från skadan! :)
toppen!

Var ska jag börja?
Jo, Igår! Då var det födelsedags fest hos tjoloppan! Av mig
och Arne fick tjoloppan hennes efterlängtade bröllopsbok!
En regnig söndag ska jag å loppan dela en vinare och skriva om våra
framtida bröllop. :) snacka om att Arne & Jocke (loppans fästman)
blev lite små nervösa av vårt påhitt.
Sedan måste jag bara nämna en sak, det var gårdagens hjödpunkt,
Innan vi skulle till loppan så var vi på middag hos svärföräldrarna,
& på vägen dit, hittade jag först en 5o-lapp haha, mitt så där på gatan bara.
å så klart ska Arne alltid vara värst, 3 sekunder efter jag fann 5o-lappen som jag blev så glad för, Hittade Arne så klart en 1oo-lapp. som jag sedan tog hand om :) Ja man tackar! Tänka sig, det är intr alls mycket pengar men ändå blir man så lycklig när man hittar de på gatan.
Fantastiskt!
och nu , till loppans födelsedagsfest. Det var himla kulit, Det började med att vi kom dit, och då hade inte så många kommit så det var bara Lopp, Jocke, Emelie J, Arne & Jag! Men ganska snart droppa det in fler, 2stycken från lopps jobb, och sedan kom Hemming & Janet också!
och där blev jag av med min 1oo-lapp. Hemming satt & skröt om att han precis innan fått
3oopoäng på wiibowling. Och det trodde inte jag på så vi slog vad en 1oo-lapp. Åh så klart så
hade jag fel. Men då började jag hota honom för jag viste en hemlighet om honom som jag vet folk skulle vilja veta. Åh då så kom vi fram till att jag fick berätta om han fick hundringen ändå!
så jag berätta, Det är så här när vi spelar wiiblowling så går det till så att om man förlorar så måste man dricka en riktig jävlig snapps/shot. klockan var runt o4.oo på morgonen någon gång i Juni. och hemming hade förlorat för 5:e gången, så han hade fått dricka ganska mycket innan. Och så var det så här : När ingen såg (förutom jag) Så hällde han ut de i vasken! Och det är inte okej! absolut inte. Så nu vet ni. Hemming fuskar fett.
Ajja, Åter till gårdagen, efter en stund igen så kom herr & fru Hammein samt Igge & Kim och så klart Chrille. Runt o2.oo bröjade de bli dax att ge sig hemmåt. och jag fick gå hem med Arne & Chrille. Herregud, Snälla rara låt mig aldrig få göra det igen! Chrille kan snacka om vi säger så.
Och tro mig det är nog om det mest ointresanta som finns, + att det är så invecklat som de kan bli så man förstår inte ett piss! Men jag tycker om dig ändå chrille!
Ja nej men kvällen var super kul & jag hoppas du också hade det kulit lopp!
tack för igår tjoloppa-poppa! (om ni undrar varför hon kallas för loppan, är det för att när hon vart liten så studsa hon fram, därför namnet loppan)

Åh Idag då!
Händer mycket den här söndagen! Arne klipper gräset, Jag sitter här. Och runt kl 14.oo
Ska vi hem till Robban och Mimmi och spana in deras lilla sjöstjärna! :)
JAMES . han är nu lite mer än 1 vecka.
Och jag å Arne har köpt en Tränings-dress åt honom från Addidas!
Senare i kväll ska vi förhoppningsvis på Bio. Patrik 1.5 med herr & fru Hammerin
och Kim & Igge, Hemming & Janet! :)
Ja nej, Nu får jag väl gå å göra mig klar, å sedan tassa upp till vivo & köpa fika-bröd.
so long suckers! :)




Ses, k

Inga kommentarer: