onsdag 1 oktober 2008

Regnet bara öser ner!

Kom hem från jobb för en liten stund sedan!
Det vart ganska lungt idag. fast det regnade:)
hehe detta en sanning. Folk ringer mer till sjukhuset
om de det regnar eller allmänt dåligt väder. sant sant sant.
Då känner de lixom sig jätte sjuka.fast det är klart det var
ju bra väder i morse så där blev de lurade som en fjärt. haha!
Tur för mig! jag så klart slutade just när det regnade som mest!
så jag blev dyng sur så nu precis har jag tagit en mycketvarm
dusch och sitter invirad i mitt fluff-täcke och har det jättebra.
Lilla Hugos ligger också här hos mig! Vi har det bra vi!

Ikväll så är det Persbrandt på tv. Jag kommer sitta
klistrad:) Och inte att förglömma! Idol.
Ja, Det ska jag inte heller missa!
Dom jag håller mest på är Yasmina
och Lars! :) hehe han är väl för söt.
Så förvirrad så han blir söt! grejt!
För någon dag sedan så fick jag och Arne inbjudan till
Mickes (En kompis till Arne) 30års fest! HALOWEEN-
helegn? och jag hoppas verkligen att det är så man ska
klä ut sig? För annars känns det lite lamt ? Fest på
allahelgonaafton utan utstyrsel? + Att det är i
tranås? . Aanee nån måtta får de vara. Jag tänker
klä ut mig om vi ska dit! Så är det bara!

Ses sen! nu ska jag fixa med maten!
Hej!

Inga kommentarer: