onsdag 22 oktober 2008

ingen sov-morgon + bandy!

kom nyss in med lilla loiffie!
Kan ni gissa vem som ringde när vi var ute
och lekte?
chefen! Ingen sovis för mig imorgon!
jag börjar 07.00! jaaa! nej men allvar
synd att det inte blev någon sov-morgon!
men TACK för att jag fick de passet!
Det är absolut det bästa passet man kan ha!
mycket hellre att börja sju och sedan sluta 4a
än att börja typ 9.00 och sluta klockan 18.00!
Så kommer alltså ha ett liv i mogonkväll!
Innebandy! Ja? jag tror det. Fast jag är inte 100
än! Men om jag känner mig rätt så hoppar jag inte
över innebandy´n om jag inte är döende.

Ska försäka få någon bild på det fantastiska gänget
jag spelar med! :) Och jag hoppas att Kim & Igge kommer
imorron! Det hoppas jag verkligen!
åh loppis poppis! Synd att du inte kommer vara med!
Men jag vet att du kommer få det super kul & trevligt!
du får komma nästa torsdag istllet! :)

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej hjärtegrynet vad fin du är i mörkt hår, fast 1 gång tidigare var du mörk. (Ok men inte så många dagar för du trivdes inte då i det.)Ha det så bra imorgon.Goa extra pengar. Ingela kommer imorgon till oss. Kram från mamma