lördag 11 oktober 2008

haverera

åh. Satt nyss och tittatde ut lite maskerad-dräckter
på min bärbara-data! och gissa vad som hände?
Den havererade, Skulle just klicka in på
"carrie-dräckt" Vit klänning med blod överallt
samt lång peruk! Skit cool var den, men
helt plötsligt så började datan tjuta som tusan,
jag slängde ifrån mig datan, var rädd för att den skulle
explodera och börja brinna! tycker inte riktigt om det
dära med eld. det skrämmer mig lite grann, hur som
helst så dorg jag ur sladden, skulle sedan se ifall den funkade
men då hade den hängt sig! typiskt. det har varit så ganska
länge att den hängt sig lite då & då. men inte tjutit som en
liten gris-unge, ush fy, Nu fick jag en flash-back från
gymnasiet, Min skola låg mitt emot ett slakteri. och
busshållplatsen låg på samma sida slakteriet.
Ibland när man satt och väntade på bussen så hörde man
grisarna skrika innan de skulle mördas. ush det var så hemskt!
verkligen. så synd om de stackarna!
och sen en sak till! På Tisdagar gjorde de leverpastej!
det kunde man lukta, hehe satt man på mattelektion så
kom det helt plötsligt en leverpastej-lukt insmygandes i
klassrummet!:) haaha! (fast tycker fortfarande synd om
alla grisar som dödats!)

Nej nu måste jag göra mig klar . Ska över till Janet och
äta å spela lite wiii. Killarna skulle vara här hemma och
titta på fotboll och spela FIFA! jeeeh, underbart.
bäst jag håller mig borta! annars kommer jag få en
värdelös lördag-kväll! Tur för mig att Janet räddar mig!

Hej!

Inga kommentarer: