torsdag 30 oktober 2008

snart helg!

gaah! vet ni när jag vart uppe idag?!
07.00 fast jag inte börjar jobba förän klockan 14.00
duktig Kamilla. duktig duktig! kände att jag inte
skulle vara super pigg och inte kunna sova ikväll,
för imorgon är det andra bullar då börjar jag jobba
klockan o7.oo! men. imorgon är det ju fredag!
fredag = helg efter man slutat jobba . Så de är luungt!
+ att förhoppningsvis ska vi hem till Arnes mammi
& Pappi och äta! Hoppas jag i alla fall! :)
efter jobb idag så bär det av till innebandyn! :)
hoppas det blir lika kulit idag! men det tror jag nog!
hoppas kimiz & igge också kommer då!:)

Igår så bokade jag en tid hos frissan också!
Fredagen den 14novve. 1vecka innan vi ska
åka ner till Landskrona och fira mig ! (&brossan)
perfekt! loppisen hade en tid efter mig så vi båda
kommer bli så tjusiga! :)


Hej!
-k

Inga kommentarer: