söndag 12 oktober 2008

Ni kan vi spöa skiten ur killarna!

Kom nyss hem från Janet. Jätte kulit hade vi ikväll!
Spelade en massa spel på wii, Wintersports, hm de
var ganska kasst faktiskt. För det första så kunde vi inte
spela samtidigt (möjligt att det går, men vi lyckades inte
få igång så det gick iallafall) och för det andra så var det
skit svårt att åka skidorna, boben gick an men skidorna
var helt värdelösa! Sen spelade vi Fotboll också. Fick inte
till det riktigt, men det var kul och lite stressande,
inga mål tyvärr, men massvis med glidtacklingar! :)
haha! Min målis var så klart bäst! (säkerligen för att det
var datan som styrde den :)
Så snart så kommer vi kunna möta killarna i Fifa.
Och spöa skiten ur dem!


Just nu så sitter 2 stycken ap-raka Arne & Chrille här hemma
och spelar fotboll. Jag fick inte lov att vara med, ( Kanske lika
bra det, annars hade de väl blivit skit griniga när jag vunnit )
Så då sitter jag här! oj, just nu i denna stund så fick jag ett
samtal på hemtelefonen från en lika ap-rak Adde (han
var här hemma innan, fast honom missade jag . Kanske lika
bra det. ) Och nu får jag skäll av Chrille för att jag nämt honom
i min blogg förut. Han tror att jag skrivit att han pissade på gatan
, Men så är inte fallet, Det stod faktiskt att han pratade så man inte
förstod ett piss! (faktiskt, skillnad) Haha!

Lite bilder från kvällen!

Jag & Janet skulle laga lite mat


Rostbiff & Potatis + barnäsås

Här har vi Killarna, Ser ut att ha kul va?

Inga kommentarer: