fredag 24 oktober 2008

sidekick överallt?!?

hehe åååå vad jag tjatar om dessa sidekick mobbar!
men allvar. Dom är överallt! Efter denna underbara
sovmorgon. (där lilla kiss-nisse inte ville gå ut
redan vid to tiden igen) så lade vi oss i soffan och
satte igång tvn! Åh då var det så klart Just my luck,
som var det ända vettiga att se på! Och kan ni tänka er
vad lindsay lohan hade för mobbe i filmen?
En sidekick så klart! Samt i Desperata Hemmafruar
avsnittet i tisdags? När Susan gav en mobbe till sin
dotter för hon skulle åka iväg, EN SIDEKICK.
(okej är inte helt hundra på att det just var en
sidekick, men annars var det en precis lika dan)
Gossipgirl. Ja vist, (dock inte i de nyasate avsnitten)
Men jo, De har också sidekicks mobbar! lyllos!
Det är jag som vill ha en! Jag måste ha en!

Idag så är jag ju ledig . tack å lov! Skönt som fan!
Men det betyder inte att jag inte har något att göra!
Jag har massvis med saker jag måste ta i tu med!
Tvätta, Städa, Handla samt förbereda för imorgon!
vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ?

Åh snälla hjälp mig! Men om jag ska få nogot gjort
så måste jag nog börja nu! vi hörs sen!

Hej!

1 kommentar:

Tezz sa...

hehe tackis :) Jo, det var sockerdricka min mormor kom med, och piggelin fick jag på sjukhuset en g när jag låg inlagd med magen. Så det är mina 2 sjukis-favoriter :) Du har bra minne du ;D