torsdag 16 oktober 2008

vilken härlig dag!

oj vad jag är pigg idag! :) känns fantastiskt!
trode minsan inte imorse när jag vaknade
att dagen skulle bli så här bra och gå så fort!
Jag var nått så in i jäklen trött imorse!
klev upp klockan 05.00, ville helst bara dra täcket
över huvudet och somna om! Men när jag väl klett
mig och halvvägs till pendlen så piggnade jag till!
och efter det har allt gått galant! haha fantastiskt!
Idag var det ganska lungt på jobb + verkade som
alla människor haft en bra dag idag för alla patineter
och läkare var på bra humör! och då blir det
gensast mycket roligare för oss i växlen! tack...
Ja, Lungt var det, Just det nu kom jag på vad jag skulle
skriva! Det var så lungt så jag nästan hann läsa
klart den 4:de gossipgirl boken! har typ 10 sidor kvar.
jeeej! ska läsa klart den idag så lilla loppis
inte behöver vänta så länge på den! hon har typ
läst de tre första på 1vecka, så jag sinkar henne lite nu med
den fjärde, men alla kan ju inte vara sånna läslusar som hon!:)
jag får nästan göra så att jag kör ett uppehåll så hon hinner läsa den
fjärde och den femte, så att jag sedan när hon är klar
läsa den femte, fast det skulle påsätt och vis inte kännas
så kul för jag vill vara först. (typiskt mig!, Ska alltid vara först, vet inte
varför, en dålig sida, men men, så är det)
nej ush, nu blev alltid så invecklat! Jag får se hur jag gör!
En sak vet jag i allafall. Att just nu ska jag ta en matbit.
och läsa klart boken,. och sedan är det innebandy som gäller!

hej!

1 kommentar:

Tezz sa...

Påtal om gossip girl böckerna.. Hade en läsperiod i somras som jag brukar ha när det blir fint väder, och läste då ut alla mina böcker, så då tog jag ditt tips o köpte den första gossip girl boken o tänkte "nu har jag ju tid o lust, så ska jag se om kamilla hade rätt" :) Men tyvärr så ligger den fortf fint på mitt nattduksbord, oläst.. Men jag ska försöka trycka in den snaaart! :D