fredag 3 oktober 2008

skärp er!

Ja, Sitter just nu och tittar på idol!
spännande. fast trist att de sjunger samm låtar
de redan sjungit i veckan. men det får väl gå!

har jobbat idag! så sjukt segt. jätte långsamt
gick tiden! plus jag förstår mig inte på folk.
Jag menar, Om man fått en kallelse till
Sveriges största sjukhus. Skriver folk inte
upp det i en allemacka eller någon annanstans
om vilken tid och var man ska på besök`?
Jag blir så trött. Snälla söta rara människor
srkiv för gudskull upp vilken tid ni ska vara där.
Och är ni så duktiga så ni kommer ihåg att :
ja just det nästa tex, måndag ska till ortopeden
men oj. jag kommer inte ihåg vilken tid det var
och jag hittar inte min kallelse. så snälla ring inte
på fredagen innan själva måndagen klockan 14.00
och frammåt och tro att vi ska kunna koppla er till
mottagningen ni ska till så ni kan få reda på det?
för som vart ända svensk vet så stänger så gott som
alla mottagningar senast kl 12.oo eller har inte öppet
över huvudtaget på fredagar! Ja jag vet, Det är idiotiskt
att sveriges största sjukhus inte har telefontider hela dagen,
men om dom skulle ha det så skulle de ju inte hinna
att bota er mot era sjukdommar! och sen när vi säger:
nej men tyvärr : dom har gått för dagen , eller att det finns
ingen på mottagningen som tar emot samtal idag/nu. du
får ringa tillbaka på måndag. Bli förguds skull inte sur på
oss i växeln . vi kan väl inte hjälpa att ni inte tar tag tidigare
i att försöka få reda på eran besökstid. + att vi kan
inte hjälpa att mottagningarna inte har folk som kan
svara. det är lixom inte vi som bestämmer det!
Så snälla människor . SKÄRP ER !

Åh lite kulit nu. Spelade innebandy igår då ju.
kul så in i helvete. Fast kroppen fick lida lite idag
(och säkert imorron också). Har ont lite här och
var, fick lite hårda bollar på benen och armen.
(Ja, vi spelar lite vilt, sådet kommer bollar
här och där + vi är inte direkt proffs)
Min kära klubba fick också stryk. Dan gick av.
Japp rakt av på mitten! typiskt, jag som tyckte
om den. Så nu hoppar det in en bandy klubba på min
önskelista, 92cm ;)
Nej nu ska jag fortsätta med idol. :)
Men vi hörs imorron. Då bjuder vi bland annat på
party party och trädgårds fix!
Hej!

Inga kommentarer: