onsdag 22 oktober 2008

jobb jobb jobb

åh har nyss jobbat. Och satt och tänkte på
att jag har jobbat så sjukt mycket de senaste
veckorna. vilket är bra! Men imorgon så fick
jag först ett halv-dagspass! å jag tänkte å
vad skönt.! Men innan jag skulle gå hem så
frågade chefen om jag kunde jobba ett heldags
pass istället ( om det behövdes ) Så skulle hon
ringa mig senare idag och säga hur det blir!
Och jag hoppas hoppas hoppas att det blir
det hära halva passet! För det dtycker faktiskt jag
att jag är värd! haha!

Åh nu är det minsan inte långt kvar till min
födelsedag! Åh jag längtar! Ska bli kulit.
Och nu har jag dragit ner på min önske-lista
änumer för att göra det lättare för alla!
jag önskar mig PUND! bara pund!
Önskar mig även det i Julklapp också!
Jag vet att det låter ganska trist att bara
önska sig det! Men det kommer bli så himla
kul när jag får spendera dem i London.
Och då kommer det ju kännas som att jag har
2st födelsedagar samt julaftonar! :) kan det bli
bättre?
På lördag är det 80år-fest på Lidingö! :) det
kommer bli kul! det är Arnes farmor som fyller
år! Och väl i lokalen så kommer det vara världens
största överraskning åt henne! Hon kommer
säkert bli så himla glad!
Och sedan på Söndag så har jag och Arne
varit tillsammns i 2år! :) Men ska inte göra
något speciellt tror jag! Om inte Arne hittat på
något trevligt! kanske jag kommer på världens
överraskning till honom! :) vi får väl se!

måste ut och rasta loffi. men håll tummarna
för mig om imorgon! :D inte för det gör något
om jag skulle få jobba mer. men ändå. skulle vara
skönt med lite sovmorgon! :)

hej!

Inga kommentarer: