tisdag 7 oktober 2008

bääändy

åh fy hundan! kom precis hem. Dagen började
med jobb kl 09.oo . Tänkte först fan det är
tisda-skit-jävla-dag idag, Det kommer vara ap
många som kommer ringa och vara onödigt otrevliga
eller ska bli kopplade till ställen som inte finns! Men
När jag väl strata min data så var det ovanligt lungt.
Tack som fan tänkte jag och gled igenom halva dagen på
en räckmacka typ. MEN SEN. . Åter till det här
att folk ringer och ska till en mottagning på EFTERMIDDAGEN?
snälla? låt bli, Där finns ingen som kan ta era samtal då!
Ja, så från typ 14.oo´- 17.oo ringde det konstant!
Lagom irri man blev då!
Efter det tog jag bussen till centralen och mötte upp
Arne. Var ju tvungen att handla en ny bandyklubba!
och YES! jag fann en! inte en sån rosa fin som jag
innerst innne ville ha! utan det blev en vit & svart i
stället. men vafan. Ska ju bara spela innebandy med den.
Så den kommer vara perfa! :) (fick dessutom tag i rätt längd)
så det vägde upp den dära trista eftermiddagen på jobb!

Imorgon har jag värsta lyxen känner jag! Börjar dock
kl 07.00 men slutar därför klockan 12! Åhh
har hela dagen framför mig!:) Ska nog glida över
till Mimmi och baka. :) muuuummms!
Efter jag gått en lång prommis med loffie så klart!

Igår fick jag med arne på en till skräckis! -Shutter.
Faktiskt bra. Ja gillar Japanska skräckisar. Inte för
att den här va Japansk, men den utspelades i Japan
så därför så var den ändå lite japansk om jag får bestämma.
det blev lixom en lagom blandning. man hoppa till på vissa
ställen och slutade ganska olyckligt som skräckisar ska göra!
Så den får +++½ av fem plus!:)
nej nu ska jag förbereda lite inför imorron. Och sedan se
Betty så klart . Haha!

Hörs imorron! Hej!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Svart-vit klubba? Hejja Bois.

Kamilla Helen Olsson sa...

näää. inte bois. ush