fredag 17 oktober 2008

Sidekick!

Åh hej å hå!

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli
klar. Idag blir det kasler ala´pappa! mmm gott.
fast jag kommer väl knappst slå pappa. han gör
det så underbart gott!
Arne sitter och spelar Fifa, och jag sitter
och smyg -tittar på alla sidekick mobbar!
åh de är så underbart fina och coola.
Och om jag hittar någon som är billig och
fri frakt, så börjar jag prata högt. (väldigt högt)
om det, i hopp om att han ska höra och sedan
fråga när sista dagen för köp är! (kollar bara på
ebay, imoed man inte kan köpa någon upplåst
mobbe någon annanstans, om man nu som jag
ska köpa sånna som bara finns i USA, Japan eller
Kina. Eller kan, kan man säkert
men jag vet då inte om dom sidorna + ebay är helt
okej.)



Ser ni så underbart fin , min framtida mobbe är.?

En perfekt födelsedags/julklapps-present till en som heter Kamilla Olsson! och fyller år om gasnska exakt 1 månad!

blinkblink!

Inga kommentarer: