söndag 12 oktober 2008

gossip-

Hejhopp!
Idag har det hänt ganska mycket faktiskt.
Fick reda på att den hära 3oårs festen i Tranås
allahelgona-afton, Vist är en fest man ska klä
ut sig på! :) jeeeej,! Så jag har letat upp en dress
som jag ska ha på mig! Tänker inte avslöja något
nu, ni kommer få vänta och se på bilderna!:) Men
jag tyckte att den var jätte bra!
Sen har jag varit Städat & Tvättat (håller fortf på
att tvätta) hm. Har också hunnit med att leka med
Hugo borta på den inhängnade fotbollsplanen:)
Och sist men inte minst varit på Willys å handlat!
puh, Kom ganska nyligen hem därifrån!
Och nu ttänkte jag att jag skulle hinna skriva
lite innan GossipGirl börjar !:) haha! nytt avsnitt
idag. Det jag har väntat på i flera dagar! :)
Har även nu gjort Smörstekta champingjoner
som jag tänkte trycka i mig till min favvo-serie!

Vi hörs sen! Hej!

Inga kommentarer: